blodapelsin.

 Jaha, hemma en dag till då. Igår kväll var jag helt bestämd på att  jag skulle gå till skolan. Men såklart fick jag migrän artad huvudvärk igår. Så jag tog en tablett så att jag iallafall skule kunna somna. Så vaknade jag imorse av väckaren och tänkte - har jag alla saker med mig?- serriöst, för att stiga upp ur sängen och gå in till badrummet. Snacka om att jag är snurrig på morgonen. Vad för saker snackade jag om igentligen? Jag kan minnas att jag tänkte på mitt hår. Som om det skulle vara en peruk men det är det ju absolut inte! (fnys). Iallafall så gick jag in i badrummet där mamma stod och speglade sig, så sa jag "Vilken huvudvärk jag hade igår" och så kollade jag på mamma. Så kollade hon på mig för en kort sekund och tittade sen tillbaka på sin spegelbild och sa "Ja du ska ju inte gå till skolan idag.. " men åh tänkte jag och de samma orden kom ut ur min mun. (senare på dagen frågade mamma om jag verkligen trodde att jag skulle gå på skolan,men det var ju såklart jag gjorde) Sen gick jag in i sovrummet igen. Tog en ny alvedon för jag upptäckte att jag hade huvudvärk som jag antagligen hade bortsett från på grund av mitt "sprudlade"? humör. Jaja, dagen har spenderats av att sitta framför tv:n från kl. 9 och väntat på ett o.c avsnitt som skulle sändas kl. 3, även fast jag hade sett det dagen innan? Och det blev liksom mitt mål under dagen. Sen när jag hade sett det så hade jag inget att göra. Så jag såg på sugiga tv program. Sen gick jag upp och sminkade mitt ena öga som om jag hade ett jättestort öga, med hjälp av att det såg ut som att jag hade en jättestor ögonvita. Så skrämde jag min mamma (med bara ena ögat) , sen åt jag middag. Sen gick jag upp till mitt rum igen och försökte fixa internet till min data. Men det funkade inte så nu har jag pappas data i knät. Sen kom pappa upp med blodapelsiner som jag just åt upp. Och nu ska jag väl bara vänta på att bli frisk. Men när jag satt här ochtänkte på att jag var sjuk och vad jag skulle kunna göra när jag var frisk blev jag väl inte så lycklig. För det som plötsligt slog mig var att jag inte hade någon direkt bra "vänskapskarriär" eller "kärlekskarriär , eftersom jag har förstört båda dom under tiden som jag har varit sjuk. Och hur bra känns det från en skala 1-10? eller kanske en skala på 1-1000000000 (miljard) ja , för om ju högre var desto värre hade det nog nästan inte räckt med 1000000000. Så vad ska jag igetligen göra med mitt liv. Ja, jag kommer bli stenrik (mitt livs högsta önskning?) haha, men ja, så kommer det nog faktiskt bli. För jag är så dålig på allt det här med kärlek och sånt, jag tror knappast att nån kommer vilja gifta sig med mig, än mindre bli tsm med mig. Och jag som satsar på att bli en hårt arbetande arbetskvinna kanske får nöjja mig med att råna en bank , eller gifta mig rik (enligt min pappa är det de bästa.. mamma var ju inte rik. eller?). Men som jag konstaterade så skulle det nog bli svårare att gifta mig rik , än att jobb mig upp på karriärstegen. Shiiet, jag vet att ingen kommer läsa ända ner hit men om nån orkat, så kan de få en gratis.... PUSS. Nejj, jag ångra mig, jag höll i kors ( *säger vi*) . Men en kram vågar jag nog ge till de flesta . Kanske. Puss (på låtsas) och vi ses nog inte imorgon heller. För jag får inte gå i skolan. Men på måndag. Ett till kanske, men mera trorligt!
så ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0