desigual

Ja, nu sitter jag här då framför datan. Det är väl, ehm, trevligt? Haha, men som vanligt har jag ingenting att göra.. *snyft* Iallafall så hade jag en superdag idag. Först gick jag då till skolan, och hade franska glosförhör. Det gick bra :) Sen så gick jag till nästa lektion, och nästa. Sen var det lunch, då gick jag och julia ner på stan (vi åt först) och då gick vi till Desigual som öppnade idag. Vi stod utanför och väntade, sen öppnade dom kl.12 och då typ sprang alla in :s Men dom hade ballonger med typ ett erbjudande som hängde på varje. Fast det var bara 20 % på alla. Haha, men dom hade mat där oxåoch det var laleh från mästerkock som lagade den :) Nu så sitter jag här med en helium balong och kollar lite på deras saker :)

   ;**

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0