det går bra nu.

Idag blir det inget långt inlägg, men jag ska vä skriva lite. Idag är jag typ helt frisk men är ändå hemma för jag hade feber igår (väldigt låg) och då bestämde sig mamma för att jag skulle vara hemma en sista dag och få sova ut. Så jag sov till tio imorse, skönt! Jag får se om jag ska hitta på något sen idag. Någon lung aktivitet alltså. Kanske träffar nån kompis eftersom jag e frisk, om någon vågar. Nu letar jag efter mera linser, har hittat några som jag är väldigt sugen på, men jag vet inte om jag vill ha månads eller års linser. Iallafall så kommer det några bilder.
          några jag väljer mellan. Den första och de två sista är sånna som gör ögonen större :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0