Sjuk

Ja, idag säger rubriken allt. Jag är så sjuk som man kan vara. Det betyder att jag inte ska spendera mera timmar vid denna data. Jag ska gå och vila, och äta frukost och göra tusen saker som är viktigare än att sitta vid datan. Men om man tänker på det så dras man nästan alltid tillbaka till datan. Hur mycket saker man än ska göra så går man hit och sätter sig. Och så kul är det väl ändå inte? Jag menar verkligheten är väl ändå roligare. Fast när man tänker efter så kan man ju vara nästan vad man vill på en data. Man kan ju inte komma ifrån sig själv i verkligheten, men om man går in på datan så kan man ju skaffa sig ett helt annat liv. Jaja, det jag skulle prata om var att jag är sjuk. Och jag mår då dubbelt så bra som igår, då jag kan tänka mig att jag hade 39 - 40 graders feber. INTE BRA! Ja och som grädde på moset hade jag ont i huvudet, halsen och i hela kroppen. Skit säger jag bara. Imorgon får jag hoppas att jag är frisk för det kommer nån från något svenskt elevrådsriksförbund. Ja, och så ska vi säkert bestämma hur skoltröjjorna ska se ut - det vill jag inte missa! Så jag behöver alltså vila upp mig. Men vi hörs snart små lingonpajjer!
 bjuder på en föredetta bild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0